Зміст:Що таке бренд: сенси, емоції, цінностіЩо таке торгова марка: юридичний інструмент та захистЧим відрізняється бренд від торгової марки: простими словамиТипові питання про бренд і торгову маркуЧи можна мати бренд …
Блог
Як налаштувати Google Analytics 4 для відстеження результатів рекламних кампаній
Зміст:Чому важливо налаштувати Google Analytics 4 для рекламних кампанійПерший крок: під’єднати сайт до Google Analytics 4Важливість UTM-міток для відстеження ефективності рекламиНалаштування цілей і подій для точкового відстеження …
Рейтинг кращих магазинів інструментів в Україні в 2026 році
Зміст:
Аналіз ринку магазинів інструментів в Україні: тенденції та зміни у 2026 році
ТОП-10 магазинів інструменту: експертний огляд пропозицій для майстрів і аматорів
Пріоритети споживача: що важливо при виборі мага…
Інфлюенсер-маркетинг у 2025: як вибрати блогера для співпраці
Зміст:Інфлюенсер-маркетинг 2025: нові правила гриЯкі блогери працюють для вашого бренду: розбираємо типиТипова ситуаціяКлючові критерії вибору блогера у 2025 роціЯк перевірити ефективність блогера: практичний чек-лістМ…
Як вимірювати ефективність рекламної кампанії: основні метрики та інструменти
Зміст:Основні метрики ефективності рекламної кампанії: як не загубитись у цифрахКлючові метрики результативностіДодаткові метрики, які не варто ігнорувати:Інструменти для аналітики рекламних кампаній: вибір функці…
Топ-7 безкоштовних сервісів для email-маркетингу у 2025 році
Зміст:Email-маркетинг без витрат: як обирати сервісMailchimp: класика, що не втрачає актуальностіSendinblue (Brevo): автоматизуйте все, що можнаBenchmark Email: інтерфейс для спокійної роботиMoosend: персоналізація без стресуТри речі, які робля…
Як створити креативний рекламний банер, який привертає увагу
Зміст:Що таке креативний рекламний банер і чому він працюєГоловні принципи створення банеру, що привертає поглядВибір формату та розміру: де і як розміщувати банериЯк вигадати креативну ідею для рекламного банераОсн…
Відмінності між SEO та PPC: що краще обрати для вашого бізнесу
Зміст:Органічне просування: головні переваги оптимізації у пошукових системахКонтекстна реклама: що дає PPC для бізнесуПорівняння: SEO та PPC — у чому ключова різницяКоли краще обирати органічне просування для бізнесуКол…
Як правильно налаштувати таргетовану рекламу у Facebook та Instagram: покрокова інструкція
Зміст:Чому важлива правильна настройка таргетованої реклами у Facebook та InstagramПідготовка до запуску реклами: визначаємо цілі та аудиторіюСтворення кабінету для реклами у Facebook та InstagramЯк налаштувати таргетинг: деталі та …
Роль поведенческих факторов в продвижении
Содержание:
Значение поведенческих факторов для продвижения сайтов в Google в Украине
Механизмы учета поведенческих факторов в алгоритмах Google
Глубина просмотра и время на сайте
Показатель отказов и возвраты на ст…










